Trenerzy

Eksperci, trenerzy i wykładowcy, którzy współpracują z CEdu Complete Education to specjaliści z bogatym doświadczeniem, nie tylko trenerskim, ale także naukowym, badawczym oraz z praktyką w biznesie. Z ich wiedzy, doświadczeń i kompetencji czerpie wielu uczestników szkoleń, firm i organizacji, z którymi współpracujemy. Dzięki ich zaangażowaniu w projekty szkoleniowe skutecznie dzielimy się wiedzą i propagujemy dobre praktyki w biznesie. Jesteśmy odpowiedzialnym partnerem w procesie podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwijania kompetencji pracowniczych.

 

Przy realizacji projektów szkoleniowych wykorzystujemy m.in. najnowszą i sprawdzoną wiedzę o narzędziach coachingowych, rozwoju osobistym oraz rozwoju kluczowych kompetencji.

 

,,Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”

 

Robert Kiyosaki

 

 


 

Andrzej_BernardynAndrzej Bernardyn - trener kluczowych umiejętności osobistych, coach i psycholog. Doświadczony trener (1 300 godzin przeprowadzonych szkoleń, 8 lat w zawodzie, ponad 1 500 przeszkolonych osób). Twórca autorskich programów szkoleniowych, autor bestsellerowych kursów internetowych, bloga o Kluczowych Kompetencjach oraz książki „Przewodnik po Krainie Nawyków”. Jako trener twórczego myślenia zdobył ze swoimi drużynami Mistrzostwo i Wicemistrzostwo Polski w kreatywności. Czterokrotnie reprezentował Polskę na Finałach Światowych Odysei Umysłu w Stanach Zjednoczonych. Jest jednym z liderów Toastmasters International w Polsce - największej na świecie organizacji uczącej przemawiania.

 


  

Anna_Cieslik

Anna Cieślik - psycholog biznesu, edukator, coach. Absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Autorka i współautorka wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych, wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim, prowadzi warsztaty m.in. z komunikacji, zarządzania sobą i innymi, twórczości, asertywności, radzenia sobie ze stresem i samorozwoju. Jej pasją jest zgłębianie tajemnicy osobowości ludzkiej i potencjału, który w niej drzemie. Uwielbia pracę z ludźmi, doskonale sprawdza się w pracy z grupą.

 

 


 

Magdalena_Golachowska

Magdalena Golachowska - dr nauk medycznych, psycholog zdrowia, specjalista psychodietetyki, trener warsztatu psychologicznego. Pracownik naukowy i wykładowca Uniwersytetu. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP) oraz Europejskiego Towarzystwa Psychologii Zdrowia (EHPS). Współautor badań nad psychospołecznymi uwarunkowaniami nadwagi i otyłości w ramach międzynarodowego programu TEMPEST. Autorka publikacji w języku polskim i angielskim z dziedziny psychologii zachowań zdrowotnych. Od kilku lat pracuje w poradniach zajmujących się leczeniem nadwagi i otyłości oraz z osobami chorymi onkologicznie w zakresie prowadzenia konsultacji psychodietetycznych.

 


  

Anna_Januszewicz

Anna Januszewicz - dr nauk społecznych, absolwentka biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego w specjalności biochemia medyczna. Prorektor ds. naukowo-dydaktycznych oraz wykładowca w Państwowej Medycznej Wyższej Szkole Zawodowej w Opolu. Prowadzi wykłady także w Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu i w Katowicach. Specjalizuje się w doradztwie żywieniowym dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych, osób aktywnych fizycznie, a także pacjentów z nietolerancjami pokarmowymi, schorzeniami hormonalnymi i metabolicznymi.

 

 


  

Piotr_Karniej

 

Piotr Karniej - dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, menedżer zarządzający w podmiotach leczniczych, wykładowca akademicki, zajmujący się zarządzaniem strategicznym oraz procesami przekształceń w podmiotach leczniczych, oceną organizacji medycznych i badaniami w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia.

 

 


 

Magdalena_LipowskaMagdalena Lipowska - prawnik, absolwentka Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła studia podyplomowe „Kwalifikacyjny Kurs Pedagogiczny”, wykładowca na UE we Wrocławiu na Studiach Podyplomowych Kadry i Płace (7 edycji, przedmioty). Specjalizuje się w problematyce: czas pracy, urlopy, wynagrodzenia ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, świadczenia pozapłacowe, wynagrodzenia i zasiłki chorobowe. Prowadzi szkolenia i kursy pt. „Specjalista ds. Kadr i Płac”, „Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń ze stosunku pracy”.

 


  

Anetta_Pereswiet_Soltan

Anetta Pereświet-Sołtan - dr nauk humanistycznych, psycholog społeczny, pedagog, adiunkt w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Konsultantka i tutorka akademicka. Wieloletnia trenerka biznesu, coach managementu. Specjalistka w zakresie psychologii zarządzania i organizacji oraz komunikacji interpersonalnej; autorka lub współautorka wielu projektów szkoleń dla menadżerów polskich i międzynarodowych firm (m.in. Optimus SA, Autoliv Polska Sp. z o.o., KGHM Polska Miedz S.A., Impel S.A., Ernst&Young Sp. z o.o., Ruukki Sp. z o.o, POCH S.A.). Autorka kilkunastu artykułów naukowych. Komentatorka wydarzeń społecznych w mediach (TVN, TVP oraz Polskie Radio Wrocław, RMF, etc.).

 


 

Marcin_Sieja

Marcin Sieja - dr nauk prawnych, absolwent Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Wykładowca na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Legnicy i nauczyciel akademicki w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie. Przez trzy lata był wykładowcą na Wydziale Administracji Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości we Wrocławiu, wcześniej – prodziekan i wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji Wyższej Szkoły Pedagogiki i Administracji w Poznaniu. Prowadzi liczne studia podyplomowe, kursy i szkolenia, m.in. kurs „Poradnictwo z zakresu prawa pracy”, studia podyplomowe „Administrowanie Kadrami i Płacami” oraz szkolenia w ramach projektu „Klucz do sukcesu”. Kierownik studiów podyplomowych „Kadry i Płace”, organizowanych przez PWSZ w Legnicy, założyciel niepublicznej placówki kształcenia ustawicznego „Marcin Sieja Outsourcing”.

 


 

Iwona_Sierpowska

Iwona Sierpowska - prof. nadzw. dr hab. nauk prawnych, Kierownik Zakładu Nauk o Administracji w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Witelona w Legnicy oraz wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu. Trenerka i autorka monografii, podręczników, w tym: Komentarza do ustawy o pomocy społecznej oraz licznych artykułów z zakresu ustrojowego prawa administracyjnego, pomocy społecznej i problematyki socjalnoprawnej. Recenzentka w naukowych czasopismach prawniczych. Laureatka nagrody Złote Skrzydła Gazety Prawnej, przyznanej za książkę Prawo pomocy społecznej w kategorii: profesjonalna publikacja z zakresu prawa pracy. W latach 2012-2014 redaktor naczelna portalu prawosocjalne.pl. Prowadzi działalność doradczą i ekspercką z zakresu pomocy społecznej.

 


 

Jaroslaw_Szandurski

Jarosław Szandurski - dr nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, specjalność zarządzanie kadrami oraz zarządzanie w administracji publicznej, metodyk kształcenia 
e-learningowego. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu w administracji publicznej i edukacji: z-ca burmistrza, Dziekan Wydziału Zarządzania i Marketingu, Rektor Niepublicznej Uczelni w Poznaniu, kierownik wielu projektów szkoleniowych.

Społecznik i osoba zaangażowana w działalność organizacji pozarządowych. Ekspert  praktycznej edukacji z zakresu m.in.: zarządzania procesami, wprowadzenia do pracy i adaptacji zawodowej, strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi, społecznych aspektów zarządzania, kultury organizacyjnej, komunikacji interpersonalnej, zarządzania projektami, zarządzania w administracji publicznej.

 


 

Monika_Szymonek_StecMonika Szymonek-Stec - absolwentka studiów MBA w Oxford Brooks University and Polish Open University w Warszawie, Podyplomowych studiów Public Relations i Psychologii Zarządzania oraz Psychologii Społecznej w SWPS we Wrocławiu. Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Zarządzania i Marketingu. Coach, certyfikowany trener biznesu i rozwoju osobistego. Ekspert w obszarze doskonalenia kompetencji menedżerskich oraz zarządzania złożonymi projektami rozwojowymi. Twórca oraz kierownik merytoryczny Akademii Rozwoju Osobistego – podyplomowych studiów menedżerskich w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Wdraża nowoczesne rozwiązania dotyczące budowy potencjału intelektualnego, zarządzania talentami oraz zarządzania wiedzą. Specjalizuje się w projektach mających na celu zarządzanie zmianą, obejmujące m.in. optymalizację funkcji HR, modelowanie kultury organizacji, rozwój strategii komunikacji i budowanie zaangażowania pracowników.

Jej osobistą misją jest wspieranie ludzi i organizacji w pełnym wykorzystaniu ich potencjału, w celu efektywnego wdrażania pożądanych przez nich zmian na poziomie behawioralnym.

 


 

Michal_Szyszka

dr Michał Szyszka - dr nauk ………….. , wykładowca akademicki, autor pierwszego w Polsce podręcznika public relations dla pracowników instytucji pomocy oraz wielu publikacji z zakresu komunikacji społecznej, relacji publicznych JOPS oraz marketingu społecznego. Zawodowo zajmuje się możliwościami i perspektywami wykorzystywania narzędzi komunikacyjnych, mediów oraz nowych technologii w szeroko pojętej pomocy i integracji. Prowadzi zajęcia, kursy i szkolenia z zakresu kontaktów z mediami, relacji publicznych oraz promocji działań dedykowane pracownikom instytucji pomocowych.

 

 


 

Katarzyna_TryniszewskaKatarzyna Tryniszewska - adwokat, współpracowała z Sejmową Podkomisją Nadzwyczajną ds. rozpatrywania rządowego projektu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Prowadzi wykłady dla aplikantów adwokackich w ramach aplikacji organizowanej przez Okręgową Radę Adwokacką w Warszawie. Autorka Komentarza do ustawy o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej z 2015 r. Członek Komisji Rewizyjnej Izby Adwokackiej w Warszawie. Prowadzi indywidualną kancelarię adwokacką w Warszawie.